Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun sızın ıcın. ben 4 yılı bıtırmeye calısıyorum o yuzden. Yoksa zaten gec oldu olacagı kadar
Teşekkürler, hayırlısı )