Benim askerligim sirasinda acemi birliginde haftada iki kere banyo yapabiliyorduk, usta birliginde ise istedigin zaman yikanabiliyorduk, sicak su sadece 17.00-20.00 arasi oluyordu, ama yaz doneminde askerlik yaptigim icin sicak su sikintisi olmadi, zaten gunduz banyo yapma sansimiz pek yoktu aksam da sicak su oluyordu.
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk