ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bende bavulu ayarlıyorum bı yandan da. Yarın usta bırlıgıne teslım olcam

Geç gitmemenizi tavsiye ederim.
Hayırlısı olsun sızın ıcın. ben 4 yılı bıtırmeye calısıyorum o yuzden. Yoksa zaten gec oldu olacagı kadar