boxerımızı kendımız goturuyoruz ozaman? nasıl yetircez ki kullan at yaparsak

bi çuval boxer la mı gıdelım
30 tane götürdüm ben. 60 gündü acemilik, yetti sıkıntı olmadı. Bir kaç defa yıkadım da ayrıca.
Yıkayacaksan beyaz sabn götürmeni öneririm. Fileyi hiç çamaşırhaneye atmadım, çalınan çok oluyordu.