Anket Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
  • 31-01-2009, 02:54:40
    #1
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar bunu çok merak ettim.Bir oylama yapayım dedim ona göre server alacağımda.r10 üyeleri windows server'ımı daha çok kullanıyor yoksa Linux'u mu ???
  • 31-01-2009, 02:55:24
    #2
    benim linux.
  • 31-01-2009, 02:55:53
    #3
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim linux.
    Ankete oy verirsen sevinirim.Teşekkür ederim katıldıgın için.
  • 31-01-2009, 02:55:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    linux..
  • 31-01-2009, 02:56:28
    #5
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    OkanKALO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linux..
    Aynı şekide sizede..

    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankete oy verirsen sevinirim.Teşekkür ederim katıldıgın için.
  • 31-01-2009, 02:56:35
    #6
    Linux kullanıyor tabii ki. Soru mu bu
  • 31-01-2009, 02:57:50
    #7
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux kullanıyor tabii ki. Soru mu bu
    Niye soru olmasın ? r10'daki üyelerin hepsinin kullanacak hali yokya..
  • 31-01-2009, 02:57:57
    #8
    Çok bariz linux çıkması gerekir bu anketin sonucunun.

    Microsoft'un yaptığı herşeyde olduğu gibi server işi de yalan.

    Linux...
  • 31-01-2009, 02:59:23
    #9
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bariz linux çıkması gerekir bu anketin sonucunun.
    Microsoft'un yaptığı herşeyde olduğu gibi server işi de yalan.
    Linux...
    Olabilir.Hosting satışında windows kullanmaktayım.Fakat r10 en çok hangi serverı kullanıyor anketiyle linux server almam sebep olacak galiba