r10 Hangisini Kullanıyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Hangisini Kullanıyor ?
61
●
3.733
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
r10 Hangisini Kullanıyor ?
1
2
3
4
5
6
Son
Anket
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
31-01-2009, 02:54:40
#1
rSl
Üyeliği durduruldu
Evet arkadaşlar bunu çok merak ettim.Bir oylama yapayım dedim ona göre server alacağımda.r10 üyeleri windows server'ımı daha çok kullanıyor yoksa Linux'u mu ???
31-01-2009, 02:55:24
#2
ApocaLypse_
benim linux.
31-01-2009, 02:55:53
#3
rSl
Üyeliği durduruldu
ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim linux.
Ankete oy verirsen sevinirim.Teşekkür ederim katıldıgın için.
31-01-2009, 02:55:55
#4
guadalcanal
Üyeliği durduruldu
linux..
31-01-2009, 02:56:28
#5
rSl
Üyeliği durduruldu
OkanKALO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
linux..
Aynı şekide sizede..
BilgiliHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankete oy verirsen sevinirim.Teşekkür ederim katıldıgın için.
31-01-2009, 02:56:35
#6
Fhenix
Linux kullanıyor tabii ki. Soru mu bu
31-01-2009, 02:57:50
#7
rSl
Üyeliği durduruldu
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Linux kullanıyor tabii ki. Soru mu bu
Niye soru olmasın ?
r10'daki üyelerin hepsinin kullanacak hali yokya..
31-01-2009, 02:57:57
#8
kurabiye adam
Çok bariz linux çıkması gerekir bu anketin sonucunun.
Microsoft'un yaptığı herşeyde olduğu gibi server işi de yalan.
Linux...
31-01-2009, 02:59:23
#9
rSl
Üyeliği durduruldu
kurabiye adam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok bariz linux çıkması gerekir bu anketin sonucunun.
Microsoft'un yaptığı herşeyde olduğu gibi server işi de yalan.
Linux...
Olabilir.Hosting satışında windows kullanmaktayım.Fakat r10 en çok hangi serverı kullanıyor anketiyle linux server almam sebep olacak galiba
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler