r10 Hangisini Kullanıyor ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Hangisini Kullanıyor ?
61
●
3.733
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
r10 Hangisini Kullanıyor ?
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
31-01-2009, 08:10:12
#28
Onurss
Kurumsal Üye
Anketin sonucu belli zaten ama yine de oyumuzu verelim
Lin.
31-01-2009, 14:57:28
#29
rSl
Üyeliği durduruldu
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anketin sonucu belli zaten ama yine de oyumuzu verelim
Lin.
36'ya 5
sonuç belli zaten
ama olsun.. adet bozulmasın
31-01-2009, 14:59:21
#30
fatihnet
Bende ilk netle tanıştığım zamanlar asp'den dolayı windows kullandım sonra php'den daha güzel ve güvenli işlerin çıktığını gördüm ve tercihim
linux linux linux ...
31-01-2009, 15:33:10
#31
ShiftTasarim
Üyeliği durduruldu
Linux ve Windows
31-01-2009, 17:36:51
#32
Misafir
Linux..
31-01-2009, 17:57:31
#33
Bilgim
Linux
31-01-2009, 18:03:04
#34
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Amaca göre farklılık gösterir ama linuxun performans ve açık kod yapısı onu yukarda tutuyor.
31-01-2009, 18:20:30
#35
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Linux
31-01-2009, 18:23:57
#36
McCOY35
bende linux kullanıyorum ama kullanıcağın amaca göre değişir tabikide
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler