Anket Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
  • 31-01-2009, 23:39:39
    #55
    Kesinlikle linux Oy da verdim...
  • 01-02-2009, 00:10:06
    #56
    Üyeliği durduruldu
    ne olursa olsun windows bende windows dedim ama iki serverden de al bence
  • 01-02-2009, 00:12:27
    #57
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    13,27% Windows demiş
  • 01-02-2009, 00:22:36
    #58
    Windowsdan bir şey olmaz hocam sen linux server al. Host arıyorum bölümüne dikkat et hemen hemen herkes linux arıyor ayrıca aspyi de kullanan pek kalmadı. Php daha revaçta...
  • 01-02-2009, 00:35:40
    #59
    Ben linux kullanıyom (for php=)
  • 01-02-2009, 00:48:17
    #60
    tabiki linux php için
  • 01-02-2009, 23:36:14
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Nitel bile Windowsu Sevmiyor Biz napalım 106 ya 18

    Linux Tabiki
  • 01-02-2009, 23:52:24
    #62
    r10 debian kullanıo