Konu
r10 Hangisini Kullanıyor ?
01-02-2009, 00:22:36
#58
GuruDeveloper
Windowsdan bir şey olmaz hocam sen linux server al. Host arıyorum bölümüne dikkat et hemen hemen herkes linux arıyor ayrıca aspyi de kullanan pek kalmadı. Php daha revaçta...