r10 Hangisini Kullanıyor ? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Hangisini Kullanıyor ?
61
●
3.733
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
r10 Hangisini Kullanıyor ?
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
31-01-2009, 21:37:40
#46
PrMakinesi
Üyeliği durduruldu
linux
31-01-2009, 22:20:30
#47
Deha
Linux
31-01-2009, 22:23:00
#48
trebuchet55
Üyeliği durduruldu
linux kullaniyorum
31-01-2009, 22:32:05
#49
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Windowsu kim kullansın yahu
31-01-2009, 22:45:27
#50
Filozof
Üyeliği durduruldu
%10 gibi bir kitle windows kullanıyor. Linux Tabikide.
31-01-2009, 23:11:54
#51
rSl
Üyeliği durduruldu
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windowsu kim kullansın yahu
Ben
linux asp desteklemiyor
31-01-2009, 23:25:01
#52
cortes
Windows tabiki linux asp desteklese belki ama ne yazıkki bu nedenle windows...
31-01-2009, 23:26:21
#53
Anarchist
İkisinide
31-01-2009, 23:27:19
#54
hbk85
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
linux (=
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler