Anket Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
  • 31-01-2009, 21:37:40
    #46
    Üyeliği durduruldu
    linux
  • 31-01-2009, 22:20:30
    #47
    Linux
  • 31-01-2009, 22:23:00
    #48
    Üyeliği durduruldu
    linux kullaniyorum
  • 31-01-2009, 22:32:05
    #49
    Kurumsal PLUS
    Windowsu kim kullansın yahu
  • 31-01-2009, 22:45:27
    #50
    Üyeliği durduruldu
    %10 gibi bir kitle windows kullanıyor. Linux Tabikide.
  • 31-01-2009, 23:11:54
    #51
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windowsu kim kullansın yahu
    Ben linux asp desteklemiyor
  • 31-01-2009, 23:25:01
    #52
    Windows tabiki linux asp desteklese belki ama ne yazıkki bu nedenle windows...
  • 31-01-2009, 23:26:21
    #53
    İkisinide
  • 31-01-2009, 23:27:19
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    linux (=