r10 Hangisini Kullanıyor ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Hangisini Kullanıyor ?
61
●
3.733
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
r10 Hangisini Kullanıyor ?
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
31-01-2009, 03:02:08
#10
StoryLine
linüx kullanıyoruz
31-01-2009, 03:02:50
#11
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Linux Server.
31-01-2009, 03:03:50
#12
fatihemre
Linux server kullanıyorum
31-01-2009, 03:05:11
#13
Yesil SEO
Yeşil SEO İnt. Hiz.
linux kullanıyorıum...
31-01-2009, 03:09:18
#14
rSl
Üyeliği durduruldu
Hey maşallah r10 linuxcu
31-01-2009, 03:12:56
#15
denizcaptain
iki kişi windows oyun vermiş korkudan yazammıslar sanırım bu kadar linux cunun arasında
31-01-2009, 03:14:36
#16
Tanfer
FreeBSD
31-01-2009, 03:33:25
#17
rSl
Üyeliği durduruldu
denizcaptain adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iki kişi windows oyun vermiş korkudan yazammıslar sanırım bu kadar linux cunun arasında
2 kişiden biri benim windows diyen
31-01-2009, 04:03:31
#18
Lunatic
windows
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler