Anket Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
  • 31-01-2009, 03:02:08
    #10
    linüx kullanıyoruz
  • 31-01-2009, 03:02:50
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linux Server.
  • 31-01-2009, 03:03:50
    #12
    Linux server kullanıyorum
  • 31-01-2009, 03:05:11
    #13
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    linux kullanıyorıum...
  • 31-01-2009, 03:09:18
    #14
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Hey maşallah r10 linuxcu
  • 31-01-2009, 03:12:56
    #15
    iki kişi windows oyun vermiş korkudan yazammıslar sanırım bu kadar linux cunun arasında
  • 31-01-2009, 03:14:36
    #16
    FreeBSD
  • 31-01-2009, 03:33:25
    #17
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki kişi windows oyun vermiş korkudan yazammıslar sanırım bu kadar linux cunun arasında
    2 kişiden biri benim windows diyen
  • 31-01-2009, 04:03:31
    #18
    windows