Konu
r10 Hangisini Kullanıyor ?
31-01-2009, 14:59:21
#30
fatihnet
Bende ilk netle tanıştığım zamanlar asp'den dolayı windows kullandım sonra php'den daha güzel ve güvenli işlerin çıktığını gördüm ve tercihim
linux linux linux ...