Konu
r10 Hangisini Kullanıyor ?
31-01-2009, 02:57:50
#7
rSl
Üyeliği durduruldu
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Linux kullanıyor tabii ki. Soru mu bu
Niye soru olmasın ?
r10'daki üyelerin hepsinin kullanacak hali yokya..