Çok bariz linux çıkması gerekir bu anketin sonucunun.
Microsoft'un yaptığı herşeyde olduğu gibi server işi de yalan.
Linux...
Olabilir.Hosting satışında windows kullanmaktayım.Fakat r10 en çok hangi serverı kullanıyor anketiyle linux server almam sebep olacak galiba