Konu
r10 Hangisini Kullanıyor ?
31-01-2009, 02:54:40
#1
rSl
Üyeliği durduruldu
Evet arkadaşlar bunu çok merak ettim.Bir oylama yapayım dedim ona göre server alacağımda.r10 üyeleri windows server'ımı daha çok kullanıyor yoksa Linux'u mu ???