Konu
r10 Hangisini Kullanıyor ?
31-01-2009, 02:57:57
#8
kurabiye adam
Çok bariz linux çıkması gerekir bu anketin sonucunun.
Microsoft'un yaptığı herşeyde olduğu gibi server işi de yalan.
Linux...