• 14-08-2009, 17:47:26
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    2-3 gündür sizi bekliyorum temayı editleyecektiniz ? 2 msn adresimide engellemişsiniz ? Yaptığınız terbiyesizliktir parayı aldıktan sonra işi yarıda bırakmanız terbiyesizliktir.
    İtrader hakkımı kullanacağım eğer bizimle iletişime geçip yarım bıraktığınız işi tamamlamazsanız.

    Saygılar...
    Aşşağıdakı mesajıma göz at tatildeyim yazıyor değilmi ? ayrıca 2 msn adresimi engellemişşiniz yaptıgınız terbiyesizliktirmi ?
    Ulan yalancı herif daha geçen yıne geldın msn adresımı engellemişsin diğe sana demedımmi 10tane msn adresıne gerek yok listem zaten doldu taştı diğe ? tamam demedinmi bana ? konuşmalarımız kayıtlı duruyor sen kımsınde beni terbiyesizlikte suçlayıp insanların kafasını karıstırıyorsun ? kimsin ? scriptle kaç gun ugraştım senın için ? terbiyesiz 10 kere logo değiştirdim yok kırmızı olmamıs yok sıyah olmamıs scripti gördün aldın üstelik psdlerınıde verdim sana benmi uğraşmak zorundamıyım ? arkadaşlar bu adam yalancının tekidir bunu anladım.bütün konuşmalarımız kayıtlı 2 3 gündür benı beklyıorsun öğlemi ? daha 2 gun önce konustuk senınle değişikliklerını yaptım bukadar kişiye sistemi sattımda sorun yaşamadım veya yaşayan olmadı bir senmisin arıza ?
    laflarına dikkat et bu tarz hayal gücü geniş insanlarla alışveriş yapılmıcağını öğrendim scripte değişebilicek yerleri kırmızı yaparım dedim demez olaydım terbiyesiz oldum.burada scripti almak için 2gundur pm üstüne pm atan arkadaşlar var onlara bile cevap veremezken sendenmi kaçıcaktım ?
    bu söylediklerıme tek tek yanıt bekliyorum.yoksa konuşmalarımızı ekliyeceğim. siteye giriş tarihlerıme baksan anlarsın neyın ne oldugunu ayrıca bir maruzatın var isede pm atman yeterli olucaktı amacın farklı birşeyse hodri meydan.
  • 14-08-2009, 17:56:32
    #38
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşşağıdakı mesajıma göz at tatildeyim yazıyor değilmi ? ayrıca 2 msn adresimi engellemişşiniz yaptıgınız terbiyesizliktirmi ?
    Ulan yalancı herif daha geçen yıne geldın msn adresımı engellemişsin diğe sana demedımmi 10tane msn adresıne gerek yok listem zaten doldu taştı diğe ? tamam demedinmi bana ? konuşmalarımız kayıtlı duruyor sen kımsınde beni terbiyesizlikte suçlayıp insanların kafasını karıstırıyorsun ? kimsin ? scriptle kaç gun ugraştım senın için ? terbiyesiz 10 kere logo değiştirdim yok kırmızı olmamıs yok sıyah olmamıs scripti gördün aldın üstelik psdlerınıde verdim sana benmi uğraşmak zorundamıyım ? arkadaşlar bu adam yalancının tekidir bunu anladım.bütün konuşmalarımız kayıtlı 2 3 gündür benı beklyıorsun öğlemi ? daha 2 gun önce konustuk senınle değişikliklerını yaptım bukadar kişiye sistemi sattımda sorun yaşamadım veya yaşayan olmadı bir senmisin arıza ?
    laflarına dikkat et bu tarz hayal gücü geniş insanlarla alışveriş yapılmıcağını öğrendim scripte değişebilicek yerleri kırmızı yaparım dedim demez olaydım terbiyesiz oldum.burada scripti almak için 2gundur pm üstüne pm atan arkadaşlar var onlara bile cevap veremezken sendenmi kaçıcaktım ?
    bu söylediklerıme tek tek yanıt bekliyorum.yoksa konuşmalarımızı ekliyeceğim. siteye giriş tarihlerıme baksan anlarsın neyın ne oldugunu ayrıca bir maruzatın var isede pm atman yeterli olucaktı amacın farklı birşeyse hodri meydan.
    Kaç gün uğraştın benim için ? Ödemeyi geçtim sonra sistemi kurdun bıraktın,Ertesi gün geldin logolarını değiştin bu zaten senin normal yaptığın şey,Sen bir msnemi değil 2 sinide engellemişsin sen kimsin bana terbiyesiz diyorsun ?
    Bak buda resim hale engelliyim.
    [media]http://img195.imageshack.us/img195/9357/serefp.jpg[/media]

    Ve sen gelmiş kendini savunmaya kalkıyorsun ? Bari engellimi kaldırda savun
    Diğer msnemi engellediğinde birşey demedim liste dolu dedin.Gerçek msn adresimi ne için engelledin ?

    Yalancı sen miyim ben miyim resimde belli


    Saygılar...
  • 14-08-2009, 18:42:22
    #39
    Şunuda eklemek isterim aceleyle yazmıştım,arkadaş bana parayı almadan önce yaparız ederiz dedi,parayı aldıktan sonra değişime girdi
    İlk msn adresimi engelledi sebebini söyledi kişi listem çok dedi onun için sildim dedi bir tane ile idare edelim dedi eyw dedim.
    Sonra arkadaş logolarını değiştirdi,istediğim gibi benim logoları yaptı eyw sağolsun,sonra akşama temayı editleriz dedi bende akşam oldu yok gelmedi ertesi gün akşam oldu şüphelendim diğer msn adresine ekledim orada baktım açıktı birşey demedim.Belki engelimi kaldırır diye.
    Bugün oldu baktım konuya yazmış satış güncel diye bende yarım bıraktığı işi tamamlaması için benim temayı bitirmesi için konuya girip yazım dedim yoksa yapacağı yok.

    Buyrun bu resimde akşama yaparız dediği gün tarih ve saatine iyi bakın.
    [media]http://img524.imageshack.us/img524/6837/temai.jpg[/media]

    İtrader istedi ticaret bitmeden itrader verilmez ki.Ticareti bitirirsin söz verdiğin gibi teslim edersin itraderini alırsın.
    Şimdi yorumları size bırakıyorum ve arkadaşın insafına bırakıyorum.
    Hodri meydan diyor arkadaş ben hodri meydana çıkmadan önce kendim haklımıyım haksız mıyım ona bakarak o meydana çıkar kendimi savunurum.Haksızsam susar cevap yazmam.

    Saygılar...
  • 14-08-2009, 21:06:24
    #40
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel düzenbazlık yapıyorsun zeki olduğunu sanıyorsun ama kendini ele veriyorsun.
    peki şimdi sana sormazlarmı madem adamın senı engelledıgnı gördun diğer msnınde açıktı neden uyarmadın onca saat konu açılınca screen attın ? yoksa bir ara lazım olur diğe screenmi alıyorsun hali hazırda bulunsun diğe ? ayrıca attığı resme bakın birinde iletim nick yazıyor diğerinde ise link var ne bune çelişki ? ve ilk msnde nıckımın yanında çevdımdışı yazıyor diğerinde ise hiçbir sey yok unuttunmu orayada çevrimdşı yazmayı ?
    attıgın ıkıncı screen e gelelim yazışmaları eklemışsın iyi güzel afferm orada nerede akşama yaparım demışım ? yoksa tmam onuda yaparızmı demişim ? sistemın gördun begendın sattım zorlamı saattım ? sana iylik olsun scriptini bile kendım kurdum bumuydu karşılığı ? + + isteklerde bulundun onları bile yaptım ıtıraz etmeden ? birde çıkmış insafdan söz edıyor ben hakkımı kımseye helal etmıyorum.madem yaptıgım iyilikleri görmezden gelip satışımı baltalamaya cürret ettin öbür tarafta yakandayım.yalanla dolanla kımsenın bıyere varamıcağı gıbı sende varamazsın.alışverişim oldugu herkese report ediceğim bu konyu kımle ne sorunum veya bir tatsızlıgım olmuş.istediğin kadar itirader kullan konuyu şuan yetkılılere bildiriceğim akşamda msne girdiğimde ilk işim senı lıstemden sılmek olucak. şuan ara ara bakabiliyorum tatildeyım o yuzden arkamdan ıstedıgn kadar atıp tutabilirsin geri döndüğümde hesaplaşırız.

    bu arada forumda arkadaşın adını bir araştırıyım dedım nedir neyin necisidir.
    herkese aynı suçalamaları yapan kendı gibi sanan bir vatandaş oldugunu gördum
    şurdaki konuya bakarsanız yine satışı baltalamış ve satıcıyı yamalamış birisi bu işi meslek edindin kendıne herhalde ?

    bu arada VPs dolandırıcılığın ne oluyor yeni okuyorum onuda ?
    ilk mesajında bana pm atsaydın ulaşamadığıan dair terbiyesiz diğe hakaret ediceğine yaptıgın işler benı ılgılendırmez bukadar dökmezdim senı ortaya benden özür dilemediğin takdirde ise kendi isteğini kendin yaparsın.beni itrader ile tehdit ediceksen sorun değil karşılıklı itraderlerşiriz.
  • 14-08-2009, 22:05:20
    #41
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel düzenbazlık yapıyorsun zeki olduğunu sanıyorsun ama kendini ele veriyorsun.
    peki şimdi sana sormazlarmı madem adamın senı engelledıgnı gördun diğer msnınde açıktı neden uyarmadın onca saat konu açılınca screen attın ? yoksa bir ara lazım olur diğe screenmi alıyorsun hali hazırda bulunsun diğe ? ayrıca attığı resme bakın birinde iletim nick yazıyor diğerinde ise link var ne bune çelişki ? ve ilk msnde nıckımın yanında çevdımdışı yazıyor diğerinde ise hiçbir sey yok unuttunmu orayada çevrimdşı yazmayı ?
    attıgın ıkıncı screen e gelelim yazışmaları eklemışsın iyi güzel afferm orada nerede akşama yaparım demışım ? yoksa tmam onuda yaparızmı demişim ? sistemın gördun begendın sattım zorlamı saattım ? sana iylik olsun scriptini bile kendım kurdum bumuydu karşılığı ? + + isteklerde bulundun onları bile yaptım ıtıraz etmeden ? birde çıkmış insafdan söz edıyor ben hakkımı kımseye helal etmıyorum.madem yaptıgım iyilikleri görmezden gelip satışımı baltalamaya cürret ettin öbür tarafta yakandayım.yalanla dolanla kımsenın bıyere varamıcağı gıbı sende varamazsın.alışverişim oldugu herkese report ediceğim bu konyu kımle ne sorunum veya bir tatsızlıgım olmuş.istediğin kadar itirader kullan konuyu şuan yetkılılere bildiriceğim akşamda msne girdiğimde ilk işim senı lıstemden sılmek olucak. şuan ara ara bakabiliyorum tatildeyım o yuzden arkamdan ıstedıgn kadar atıp tutabilirsin geri döndüğümde hesaplaşırız.
    bu arada forumda arkadaşın adını bir araştırıyım dedım nedir neyin necisidir.
    herkese aynı suçalamaları yapan kendı gibi sanan bir vatandaş oldugunu gördum
    şurdaki konuya bakarsanız yine satışı baltalamış ve satıcıyı yamalamış birisi bu işi meslek edindin kendıne herhalde ?
    bu arada VPs dolandırıcılığın ne oluyor yeni okuyorum onuda ?
    ilk mesajında bana pm atsaydın ulaşamadığıan dair terbiyesiz diğe hakaret ediceğine yaptıgın işler benı ılgılendırmez bukadar dökmezdim senı ortaya benden özür dilemediğin takdirde ise kendi isteğini kendin yaparsın.beni itrader ile tehdit ediceksen sorun değil karşılıklı itraderlerşiriz.
    Merhaba,
    Sistemi gördüm zorla satmadın sistem zaten nurbilişimin sistemi editlemişsin eyw hoş aldık.
    Bir söz verdin arkasında durup kendini adam yerine koydursaydın.Parayı aldıktan sonra döneklik yapmasaydın.

    Gökkusagına gelince zaten herkez o konunun ne olduğunu biliyor başka neyimi araştırdın ?
    Vps olayına gelincede oda itrader bölümünde yazıldı yarın öbürgün silerler neyin ne olduğunu biliyorlar.
    Başka neremi araştırdın ?
    Gelelim sana sattığın script Nurbilişimin scripti warez script editleyip satmışsın eyw hoş tema yapmışsın.Nerden anladım Nurbilişimin olduğunu alan adı bölümünü editlerken anlamıştım yine birşey demedim güzel tema yapmışsın diye.
    Screenleri çekmeden önce niye uyarmadım seni adam yerine koydum işini yapar diye uyarmadım engelimi kaldırır yoğundur diye.

    Ben burada haksız olsam kendimi savunmam kardeşim saçma sapan yerlere çekme konuyu.Kendini savun şunun için yapmadım şunun için engelledim diye 90 derece döneklik yapma.Adam ol biraz...
    Yaptıklarını yapmadın demiyorum eyw yaptın,sadece söz verdiğin işi yarıda bıraktığını diyorum sen ise konuyu uzatmaya devam ediyorsun,düzgünce şu sebebim vardı onun için yapamadım demeyi bilmiyorsun konuyu uzatmaya devam ediyorsun.
    Uzatmanada birşey demiyorum her cevabına bir cevabım vardır,haksız olduğum bir konu değil çünkü.Haksız olduğum bir konu olsa bu yorumuda yazmazdım emin ol.Kişi listenden sileceğim diyorsun zaten silmişsin.
    Adam gibi gelip hatanı anlar ya anlaşma taraftarı olursun yada bu konu uzar gider...

    Saygılar...
  • 14-08-2009, 22:33:16
    #42
    Konuyu başka yerlere çekmenize gerek yok bence. Olayı konu içinde tartışın başka yerlere çekmeye luzüm yok. Bence anlaşma taraftarı olun bu kızgınlıkla birbirinizi üzebilir yada kırabilirsiniz anlaşın düzgünce sonra mesajlarınızı sildirin veya kendiniz silin. Bu arada geçmiş olsun Ferhat bey.
  • 14-08-2009, 23:18:31
    #43
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ? şimdide zora gelince scriptim nurbilişimden editmi oldu ? sadece zavallı ve aciz oldugunu kanıtlıyorsun. madem scriptim edit kodları verıyorm bilen arkadaslar baksın sölesın nurbilişimdenmi script ? scripti sattıgım akradaşlardanb çok özür diliyerek bunu yapıyorum be kendılerıne yenı scirpti yazma sözu verıyorum..
    El emeği göz nuru scriptime b o k attığın için 50tl verdıgın scripti satışa ben bedavaya verıyorum kodları ınceleyıp arkadaşalr geri dönüş yapsınlar sanada ders olsun.
    natro.comun kullandıgı domaın sorgulama scriptini almıştım haliyle hazır oldugu ıcın kodlara bakmadım muhtemelen orada geçiyor olmalı nurbilişim diğe bu cahil arkadaşta nebilsin kodu ne bilsin php'yi ne bilsin algoritmayı işi gücü insanlra b o k atmak?
    yukarıdakı ıddalarıma cevap veremeden scriptime *** attı ve msnden bana hala her yorumuna cevabım vardır diğe ibare yapıyor *********** ve düzanbaz kişiliğini ön plana koyuyor.
    ve ve ve ihityacım oldugu halde günlerce çalıştıgım el emeği scriptimi bedavaya vermek zorunda braktıgı için.hakkımı helal etmıyorum öbür tarafta dolandırdığı insanlarla birlikte yakasında olucağım.
    scripti bu adresten indirip lütfen inceleyiniz.
    Şunu unutma ben namuslu ve şerefli bir insanım yaptıgım işlerde hepbu yönde oldu sen ahlaksız ve vicdaniyet yönü yoksun kalmış bir vatandaşsın.ettiğini elbet bulursun.
    Sen zora gelince konuyu o tarafa bu tarafa çekiyorsunda biz senin sistemin hakkında gerçeği diyincemi aciz oluyoruz.
    Öbür taraftada yakanda olurum,50 TL'sinde değilim ama verdiğin sözü yerine getirmedin diye o 50 TL sana haram olsun.
    bana verilen script linki : http://uploaded.to/file/v4qrte indirin arkadaşlar,bana verdiği link.
    Temp klosörüne girin,Moduller klosörüne girin,alan_adi.php bunu açın aratın Nur diye çıkıyor

    Sadece seni kınıyorum,işini yarım bıraktığın için ve boş yere konuyu altta kalınca başka yerlere çektiğin için.O 50 TL'de haram olsun sana.Allah kim haklı kim haksız biliyor o para illa çıkar senden.

    Hayırlı akşamlar...

    Saygılar...
  • 14-08-2009, 23:22:06
    #44
    Üyeliği durduruldu
    aquadark konuyu okudum baştan sona seni tanımam onuda tanımam ama bu konuda sen haklısın. nerden biliyorum senin başına gelenler benim ve diğer arkadaşlarında başına geliyor.

    scriptini php bölümünde kodları parçalayıp halka açsan daha iyi olur sesini duyurusun.

    Koaly gelsin
  • 14-08-2009, 23:23:30
    #45
    Reveloper
    admin demo alabilirmiyim ve psd veriyormusnuz yanında dosyalar açık kaynak kodlumu