• 15-08-2009, 13:43:34
    #55
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iftira ve çirkeflik olsun gerisi önemli değil bu adam için. kendısını adam yerıne koyup cevap vermedıgım için kuyruguna basılmış enik gibi bağrıyor. benım mesleğim elimde 1haftaya yenısını yapar satarım kendı yaptıgıyla utansın.
    Senin mesleğin elinde dolandırıcılık zaten söz verip verdiğin sözü yerine getirmeyip engellemek mesleğin,Parayı aldıktan sonra 90 derece dönek olman senin mesleğin başka ne mesleğin var bilmiyorum
    Neyse fazla uğraşamam senle işim gücüm var 50 TL için sana laf yapacağıma allah'a havale ediyorum seni.

    Saygılar...
  • 15-08-2009, 14:32:26
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Projelerimiz yaptığınız gerçekten emeği lekelemektir bukadar saygısızlık olmaz biz burada aquadark arkadaşımıza parayı verip scripti aldık ve senin yüzünden şuan script herkesin elinde bizim hatamız suçumuz ne yakıştımı bu iş Porojelerimiz
  • 15-08-2009, 15:04:49
    #57
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel scriptmis elllerine sağlık
  • 15-08-2009, 16:04:20
    #58
    CLoniSt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Projelerimiz yaptığınız gerçekten emeği lekelemektir bukadar saygısızlık olmaz biz burada aquadark arkadaşımıza parayı verip scripti aldık ve senin yüzünden şuan script herkesin elinde bizim hatamız suçumuz ne yakıştımı bu iş Porojelerimiz
    Ben mi yayınla dedim yayınlamasaydı.Gaza gelip yayınladı

    Saygılar...
  • 16-08-2009, 03:15:58
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mi yayınla dedim yayınlamasaydı.Gaza gelip yayınladı
    Saygılar...
    siz yayınlıyom demişsiniz bütün forumda yazıyo birde haklı gibi çıkıp kendinizi savunuyonuz bırakın allahınızı severseniz bukadar pişkinlik olmaz.
  • 16-08-2009, 12:16:16
    #60
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mi yayınla dedim yayınlamasaydı.Gaza gelip yayınladı
    Saygılar...
    Bencede projelerimize değil dağıtan arkadaşa söylenin,bedava dağıtmak zorunda kaldım diye bir mazeret olabilirmi kafasına silahmı dayamışlar adamın yazık değilmi parayla satın alanlara
  • 16-08-2009, 13:12:07
    #61
    Üyeliği durduruldu
    _BaCKDOoR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede projelerimize değil dağıtan arkadaşa söylenin,bedava dağıtmak zorunda kaldım diye bir mazeret olabilirmi kafasına silahmı dayamışlar adamın yazık değilmi parayla satın alanlara
    nediyosun sen ya? bu adam ve bu adamın yandaşları atılan her iftiraı çirkefliği kaldırabilir kusura bakma biz aynı cinsten değiliz ? yazık diğe bir durum yok ekmeğinimi aldık ellerınden yazık oldu ? ayrıca müşterillerimin yazık hakkını kovalamak senın üstüne vazife değil bir rahatsızlık duysalardı konuda belirtirlerdiki.hepsine yeni bir sistem yazıyorum zaten.
  • 16-08-2009, 13:25:22
    #62
    CLoniSt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz yayınlıyom demişsiniz bütün forumda yazıyo birde haklı gibi çıkıp kendinizi savunuyonuz bırakın allahınızı severseniz bukadar pişkinlik olmaz.
    Ben yayınlıyorum değil,nur bilişim yazan yerin resmini çekip koyarım dedim arkadaşta yayınladı bilip bilmeden atlama,Git yayınlayana söyle ilk yayınlayan ben olsaydım gelip bu lafı bana demeye hakkın vardı.

    Saygılar...
  • 18-08-2009, 17:39:45
    #63
    Üyeliği durduruldu
    pm atın bedava Vereyim size