• 08-08-2009, 15:11:55
    #28
    Hocam Msn Ekledim, Dönüş Yaparsanız Sevinirim.
  • 08-08-2009, 19:41:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Azönce Herifin biri geldi Kım Oldugunu bilmıyorum Ama bu forumdan oldugu kesın ve listemde daha önce kayıtlı olan biri bana attığı mesaja bakarmısınız.

    Alıntı
    casey:
    *r10da nickin feci çok güzel y***yedin olum sen
    + Saint-DarK (6) // (uyuyorum) (19:37):
    *nedıyosun sen brader.
    *salakmısın
    *banamı rol yapıyorsun
    *r10dakı nıckım
    + Saint-DarK (6) // (uyuyorum) (19:38):
    *aquadark sanamı girdi ?
    casey:
    *rolu gösterecem ben sana
    *sana girecek:=)
    + Saint-DarK (6) // (uyuyorum):
    *ya git işine sipastık.
    kimse bu şahıs tanıyanınız var ise bu adamın zoru neyse tedavi olmaya gitsin sölersenız ben blockladım kendisini.. sende bu mesajı okuyorsan aptallığına doyma eğer nıckını bulursam report edicem.

    Edit: bu adamı araştırdım Casey nickli vatandaş HIRSIZIN Tekiymiş her konuda dolandırıcılığ yazıyor sizde nıckını aratırsanız görebilirsiniz.ilgili arkadaşlar konuya el atarlar sanırım.
  • 08-08-2009, 20:29:30
    #30
    üye girişi olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum müşterilerin paketlerine bakabilecekleri control edebilecekleri bir giriş.Admin panel demosunuda alabilirmiyim?
  • 08-08-2009, 20:45:58
    #31
    Üyeliği durduruldu
    emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye girişi olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum müşterilerin paketlerine bakabilecekleri control edebilecekleri bir giriş.Admin panel demosunuda alabilirmiyim?
    o dedığin giriş vss müşeri paneli olsaydı fiyat 49tl değil 150 250liralara kadar giderdi.tadı tuzu yerinde bir script ve yıne o fıyattan satıyorum.

    demo attım
  • 10-08-2009, 13:19:54
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet hoş olmuş. Tebrikler.
  • 11-08-2009, 09:38:10
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Ufuk bey.
  • 11-08-2009, 14:14:27
    #34
    Bir adet tarafımızca alınmıştır,Editlemeler yapılıyor.

    Saygılar...
  • 14-08-2009, 15:49:58
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Bir ader Daha satılmıştır.konuda belirtmemişm script 10 kişi ile sınırlıdır.
    şuan tatildeyim pmlere hemen cevap veremıyorum kusura bakmayın.
    satış devam ediyor.
  • 14-08-2009, 16:59:26
    #36
    aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ader Daha satılmıştır.konuda belirtmemişm script 10 kişi ile sınırlıdır.
    şuan tatildeyim pmlere hemen cevap veremıyorum kusura bakmayın.
    satış devam ediyor.
    Merhaba,
    2-3 gündür sizi bekliyorum temayı editleyecektiniz ? 2 msn adresimide engellemişsiniz ? Yaptığınız terbiyesizliktir parayı aldıktan sonra işi yarıda bırakmanız terbiyesizliktir.
    İtrader hakkımı kullanacağım eğer bizimle iletişime geçip yarım bıraktığınız işi tamamlamazsanız.

    Saygılar...