Arkadaşlar Azönce Herifin biri geldi Kım Oldugunu bilmıyorum Ama bu forumdan oldugu kesın ve listemde daha önce kayıtlı olan biri bana attığı mesaja bakarmısınız.
Alıntı
casey

:
*r10da nickin feci çok güzel

y***yedin olum sen
+ Saint-DarK (6) // (uyuyorum) (19:37):
*nedıyosun sen brader.
*salakmısın
*banamı rol yapıyorsun
*r10dakı nıckım
+ Saint-DarK (6) // (uyuyorum) (19:38):
*aquadark sanamı girdi ?
casey

:
*rolu gösterecem ben sana

*sana girecek:=)
+ Saint-DarK (6) // (uyuyorum):
*ya git işine sipastık.
kimse bu şahıs tanıyanınız var ise bu adamın zoru neyse tedavi olmaya gitsin sölersenız ben blockladım kendisini.. sende bu mesajı okuyorsan aptallığına doyma eğer nıckını bulursam report edicem.
Edit: bu adamı araştırdım Casey nickli vatandaş
HIRSIZIN Tekiymiş her konuda dolandırıcılığ yazıyor sizde nıckını aratırsanız görebilirsiniz.ilgili arkadaşlar konuya el atarlar sanırım.