emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üye girişi olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum müşterilerin paketlerine bakabilecekleri control edebilecekleri bir giriş.Admin panel demosunuda alabilirmiyim?
o dedığin giriş vss müşeri paneli olsaydı fiyat 49tl değil 150 250liralara kadar giderdi.tadı tuzu yerinde bir script ve yıne o fıyattan satıyorum.

demo attım