aquadark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iftira ve çirkeflik olsun gerisi önemli değil bu adam için. kendısını adam yerıne koyup cevap vermedıgım için kuyruguna basılmış enik gibi bağrıyor. benım mesleğim elimde 1haftaya yenısını yapar satarım kendı yaptıgıyla utansın.
Senin mesleğin elinde dolandırıcılık zaten söz verip verdiğin sözü yerine getirmeyip engellemek mesleğin,Parayı aldıktan sonra 90 derece dönek olman senin mesleğin başka ne mesleğin var bilmiyorum
Neyse fazla uğraşamam senle işim gücüm var 50 TL için sana laf yapacağıma allah'a havale ediyorum seni.

Saygılar...