siz yayınlıyom demişsiniz bütün forumda yazıyo birde haklı gibi çıkıp kendinizi savunuyonuz bırakın allahınızı severseniz bukadar pişkinlik olmaz.
Ben yayınlıyorum değil,nur bilişim yazan yerin resmini çekip koyarım dedim arkadaşta yayınladı bilip bilmeden atlama,Git yayınlayana söyle ilk yayınlayan ben olsaydım gelip bu lafı bana demeye hakkın vardı.
Saygılar...