aquadark konuyu okudum baştan sona seni tanımam onuda tanımam ama bu konuda sen haklısın. nerden biliyorum senin başına gelenler benim ve diğer arkadaşlarında başına geliyor.
scriptini php bölümünde kodları parçalayıp halka açsan daha iyi olur sesini duyurusun.
Koaly gelsin