Şunuda eklemek isterim aceleyle yazmıştım,arkadaş bana parayı almadan önce yaparız ederiz dedi,parayı aldıktan sonra değişime girdi
İlk msn adresimi engelledi sebebini söyledi kişi listem çok dedi onun için sildim dedi bir tane ile idare edelim dedi eyw dedim.
Sonra arkadaş logolarını değiştirdi,istediğim gibi benim logoları yaptı eyw sağolsun,sonra akşama temayı editleriz dedi bende akşam oldu yok gelmedi ertesi gün akşam oldu şüphelendim diğer msn adresine ekledim orada baktım açıktı birşey demedim.Belki engelimi kaldırır diye.
Bugün oldu baktım konuya yazmış satış güncel diye bende yarım bıraktığı işi tamamlaması için benim temayı bitirmesi için konuya girip yazım dedim yoksa yapacağı yok.

Buyrun bu resimde akşama yaparız dediği gün tarih ve saatine iyi bakın.
[media]http://img524.imageshack.us/img524/6837/temai.jpg[/media]

İtrader istedi ticaret bitmeden itrader verilmez ki.Ticareti bitirirsin söz verdiğin gibi teslim edersin itraderini alırsın.
Şimdi yorumları size bırakıyorum ve arkadaşın insafına bırakıyorum.
Hodri meydan diyor arkadaş ben hodri meydana çıkmadan önce kendim haklımıyım haksız mıyım ona bakarak o meydana çıkar kendimi savunurum.Haksızsam susar cevap yazmam.

Saygılar...