Konuyu başka yerlere çekmenize gerek yok bence. Olayı konu içinde tartışın başka yerlere çekmeye luzüm yok. Bence anlaşma taraftarı olun bu kızgınlıkla birbirinizi üzebilir yada kırabilirsiniz anlaşın düzgünce sonra mesajlarınızı sildirin veya kendiniz silin. Bu arada geçmiş olsun Ferhat bey.