• 01-09-2013, 19:20:10
    #55
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) Script seo uyumlu mu?
    2-) Admin panel resmi var mı?

    Lisans alındı.

    U30GT mini cihazımdan gönderildi
    Scriptimiz seo uyumludur hocam. Admin panel resmi şu anda yok.
  • 01-09-2013, 19:49:01
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Footer kodunu da özelleştirebileceğim şekilde bir adet sipariş verdim. Şimdilik kullanmak gibi bir düşüncem yok ama dil desteği sağlanırsa yabancı bir dilde belki kullanmayı düşünebilirim.
  • 02-09-2013, 13:07:50
    #57
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Footer kodunu da özelleştirebileceğim şekilde bir adet sipariş verdim. Şimdilik kullanmak gibi bir düşüncem yok ama dil desteği sağlanırsa yabancı bir dilde belki kullanmayı düşünebilirim.
    Hayırlı olsun. Ön siparişimiz devam etmektedir.
  • 02-09-2013, 15:14:48
    #58
    Ön siparis vermek istiyorum,hesap bilgilerini pm alabilirmiyim.
  • 02-09-2013, 18:13:45
    #59
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön siparis vermek istiyorum,hesap bilgilerini pm alabilirmiyim.
    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.

    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan


    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
  • 03-09-2013, 01:09:00
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Footer'ı düzenleyebileceğim şekilde fiyat pm alabilir miyim ?
  • 03-09-2013, 02:16:40
    #61
    lugesoft oyun scriptinden geçiş yapılıyorsa bende ön sipariş geçek istiyorum.
  • 03-09-2013, 12:48:59
    #62
    aharaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Footer'ı düzenleyebileceğim şekilde fiyat pm alabilir miyim ?
    Pm gönderildi.

    kerwan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lugesoft oyun scriptinden geçiş yapılıyorsa bende ön sipariş geçek istiyorum.
    Hangi scriptlerden geçiş yapılacağı script çıktıktan sonra açıklanacak üstadım.
  • 03-09-2013, 12:51:33
    #63
    çok güzel tasarım hayırlı işler hakan abi.