• 30-08-2013, 15:59:38
    #46
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script çıktıktan sonra hangi oyun scriptlerinden ücretsiz geçiş yapacağımızı bildireceğiz üstadım. Şu anda kesinleşen yok.
    Yani hocam ben şu an ön sipariş geçeyim mi geçmeyeyim mi ? Anlayamadım durumu. Ön sipariş için 24 saat kalmış ya ona göre sipariş geçeceğim ve ödeme yapacağım.
  • 30-08-2013, 16:10:21
    #47
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hocam ben şu an ön sipariş geçeyim mi geçmeyeyim mi ? Anlayamadım durumu. Ön sipariş için 24 saat kalmış ya ona göre sipariş geçeceğim ve ödeme yapacağım.
    Üstadım geçişler için şu anda netleşen bir durum yok. Sipariş verirsiniz, geçişi yapmayacak oluruz size sadece scripti vermek durumunda kalırız. Ama şöyle bir durum da var, sonuçta biz piyasada çok kullanılan scriptlerden bizim scripte geçiş için işlemleri yapmayı düşünüyoruz. Ama scriptin çıktığı gün yapmayız bunu. Script çıkar 1 hafta sonra geçişler için konu açarız deriz ki, şu şu şu scriptlerden bizim scriptimize geçiş ücreti alınmayacaktır.

    Bu durumda, ben scripti ön lisans ücretinden alayım kaçırmayayım, geçiş yapmasamda kullanırım diyorsanız alın. Yok ben riske girmeyeyim geçiş sürecini bekleyeyim diyorsanız, çıktığı zamanki satış fiyatından alırsınız.
  • 31-08-2013, 22:19:24
    #48
    Siteniz üzerinden bir adet sipariş verilmiştir.
  • 01-09-2013, 14:06:17
    #49
    1 Adet Ön Sipariş verildi

    Öneri :
    1.Footer değiştirilse daha güzel birşey olabilir diye düşünüyorum
    2.Yorumlara cevap verme ve begen ve beğenmeme butonuda olsa güzel olabilir
    3.Oyun Hakkında ve Kontroller kısmı doldurulursa site aktif olsun boş bırakılırsa o kısım tamamen gizlense daha iyi gibi
    4.Ara butou bence rengi yanındakilerle uyumlu değil sırıtıyor
  • 01-09-2013, 16:33:08
    #50
    Yoğun istek üzerine ön sipariş tarihi uzatılmıştır.
  • 01-09-2013, 17:20:45
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 adet lisans alacağım, üye oldum ve burada paylaştığınız linkten sepete attağımda ürün 60 TL gözüküyor.

    Oyun sitesi açma planım yok, ama script güzel, bir adet lisansım bulunsun. Ümit ediyorum burada bizlerin yaptığı istek ve eleştirileri de dikkate alırsınız.
  • 01-09-2013, 17:31:21
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Ücreti 40 TL ise görüşmek istiyorum
  • 01-09-2013, 17:37:58
    #53
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet lisans alacağım, üye oldum ve burada paylaştığınız linkten sepete attağımda ürün 60 TL gözüküyor.

    Oyun sitesi açma planım yok, ama script güzel, bir adet lisansım bulunsun. Ümit ediyorum burada bizlerin yaptığı istek ve eleştirileri de dikkate alırsınız.
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti 40 TL ise görüşmek istiyorum

    Öneriler bizin icin önemli tabi dikkate almaya calisacagiz.

    FIYATI 40 TL havale ile oderseniz. KREDI KARTI ILE ODERSENIZ 60 tl. Sepette devam edin odeme sekli havale eft secin 40 tl gozukecektir sepet.
  • 01-09-2013, 17:43:19
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1-) Script seo uyumlu mu?
    2-) Admin panel resmi var mı?

    Lisans alındı.

    U30GT mini cihazımdan gönderildi