DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PHP Flash oyun scripti BOTLU | ÖNSİPARİŞ 40 TL | Harika Tasarım | Ücretsiz Lisans Şansı | ScriptEvi.com
186
●12.384
- 30-08-2013, 16:10:21Üstadım geçişler için şu anda netleşen bir durum yok. Sipariş verirsiniz, geçişi yapmayacak oluruz size sadece scripti vermek durumunda kalırız. Ama şöyle bir durum da var, sonuçta biz piyasada çok kullanılan scriptlerden bizim scripte geçiş için işlemleri yapmayı düşünüyoruz. Ama scriptin çıktığı gün yapmayız bunu. Script çıkar 1 hafta sonra geçişler için konu açarız deriz ki, şu şu şu scriptlerden bizim scriptimize geçiş ücreti alınmayacaktır.Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durumda, ben scripti ön lisans ücretinden alayım kaçırmayayım, geçiş yapmasamda kullanırım diyorsanız alın. Yok ben riske girmeyeyim geçiş sürecini bekleyeyim diyorsanız, çıktığı zamanki satış fiyatından alırsınız. - 01-09-2013, 14:06:171 Adet Ön Sipariş verildi
Öneri :
1.Footer değiştirilse daha güzel birşey olabilir diye düşünüyorum
2.Yorumlara cevap verme ve begen ve beğenmeme butonuda olsa güzel olabilir
3.Oyun Hakkında ve Kontroller kısmı doldurulursa site aktif olsun boş bırakılırsa o kısım tamamen gizlense daha iyi gibi
4.Ara butou bence rengi yanındakilerle uyumlu değil sırıtıyor
- 01-09-2013, 17:20:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 adet lisans alacağım, üye oldum ve burada paylaştığınız linkten sepete attağımda ürün 60 TL gözüküyor.
Oyun sitesi açma planım yok, ama script güzel, bir adet lisansım bulunsun. Ümit ediyorum burada bizlerin yaptığı istek ve eleştirileri de dikkate alırsınız. - 01-09-2013, 17:37:58SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAdsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneriler bizin icin önemli tabi dikkate almaya calisacagiz.
FIYATI 40 TL havale ile oderseniz. KREDI KARTI ILE ODERSENIZ 60 tl. Sepette devam edin odeme sekli havale eft secin 40 tl gozukecektir sepet. - 01-09-2013, 17:43:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1-) Script seo uyumlu mu?
2-) Admin panel resmi var mı?
Lisans alındı.
U30GT mini cihazımdan gönderildi