• 26-08-2013, 16:09:14
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En kısa zamanda satın alacağım harika bir şey bu
  • 26-08-2013, 23:58:08
    #29
    Ben başka bir forumda yazmıştım konunuza ama cevap vermemişsiniz sanırım.

    Burdan da sorayım, oyunu isteğe göre sunucuya çekme/çekmeme var mı?
    Unity oyunları, dcr oyunları ve oyunları iframe olarak açma desteği var mı?
    Canlı demo var mı?
    Script php ile mi yapıldı?
  • 27-08-2013, 00:13:01
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyun sitesi açma planım yok ama bir adet lisans alayım, kenarda dursun diye düşünmeye başladım. Gerçekten iyi bir scripte benziyor çünkü. İyi çalışmalar dilerim.
  • 27-08-2013, 00:46:34
    #31
    snow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam önümüzdeki günlerde almayı düşünüyorum
    Bekleriz üstadım

    bambo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir adet ön spariş verilmiştir.
    Hayırı olsun, iyi günlerde kullanın.

    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa zamanda satın alacağım harika bir şey bu
    Bekleriz üstadım. Güzel düşünceleriniz için teşekkürler.

    future adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başka bir forumda yazmıştım konunuza ama cevap vermemişsiniz sanırım.

    Burdan da sorayım, oyunu isteğe göre sunucuya çekme/çekmeme var mı?
    Unity oyunları, dcr oyunları ve oyunları iframe olarak açma desteği var mı?
    Canlı demo var mı?
    Script php ile mi yapıldı?
    İsteğe bağlı olacak çekme ya da çekmeme. Oyunları iframe olarak açabileceksiniz. Canlı demo şu anda yok. Scriptimiz php mysql kullanılarak yazılmaktadır.

    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun sitesi açma planım yok ama bir adet lisans alayım, kenarda dursun diye düşünmeye başladım. Gerçekten iyi bir scripte benziyor çünkü. İyi çalışmalar dilerim.
    Çok teşekkür ederiz hoş yorumunuz için
  • 27-08-2013, 13:32:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Oyunları sunucuya çekmesi ve çekilen oyunu ayrıntılı editleye bilme misal açıklama tag oyun boyutu gibi ayrıntılar varmıdır. Dil desteği ingilizce filan olacakmı ayrıca oyun alanı dar olmuş facebook filan butonları oyunun üstüne yerleştirilse daha iyi olur gibi Blog yazılarının anasayfa gözükmesi filan olacakmı? ayrıca şuan için en öenmli konulardan biri bu tabi benim için çok önemli adsense de bu yüzden sorunlar çıkıyor page speed durumu css ve js optimize edilmismi Tarayıcı Önbellekleme varmı CSS Sprite yapıldımı ? Yani kıssaca tema da bu seçenekler varsa page speed de iyi sonuçlar alıyor ise fiyat ucuz bile olur.
  • 27-08-2013, 14:39:00
    #33
    mettug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunları sunucuya çekmesi ve çekilen oyunu ayrıntılı editleye bilme misal açıklama tag oyun boyutu gibi ayrıntılar varmıdır. Dil desteği ingilizce filan olacakmı ayrıca oyun alanı dar olmuş facebook filan butonları oyunun üstüne yerleştirilse daha iyi olur gibi Blog yazılarının anasayfa gözükmesi filan olacakmı? ayrıca şuan için en öenmli konulardan biri bu tabi benim için çok önemli adsense de bu yüzden sorunlar çıkıyor page speed durumu css ve js optimize edilmismi Tarayıcı Önbellekleme varmı CSS Sprite yapıldımı ? Yani kıssaca tema da bu seçenekler varsa page speed de iyi sonuçlar alıyor ise fiyat ucuz bile olur.

    Oyunu sunucuya çekmesi ya da çekmemesi opsiyonel olacak. İsteyen çeker isteyen iframe ile çeker. Dil desteği ingilizce düşünüyoruz, ama net değil. Oyun oynaması sayfası dar değil, piyasadaki en büyük oyun sitelerinden daha büyük, ama oranın tasarımı değişiyor, facebook iconları v.s yerleşim de değişiyor. Blog yazılarının anasayfada gözükmesi var, footerda alt tarafta blog yazıları olacak. Page spped durumunu olabildiğince yüksek tutacağız, adsense de önce kendimiz deneyeceğiz zaten. Css sprite olacak üstadım. Tarayıcı ön bellekleme de bulunmakta.
  • 27-08-2013, 23:44:34
    #34
    Bir adet ön sipariş siteniz üzerinden geçildi.Benimde aklımda birkaç soru ve istek var.
    Oyun ekranında facebook twitter google+ vb beğeni ve paylaşım butonları olacak mı?Ayrıca oyun açıldığında bazı oyunlardaki reklam ve linklerin tıklanmasını engelleyen kod tasarımda mevcut mu yada olacak mı?Birde kategori bölümündeki resimleri değiştirme ya da ekleme özelliği olacak mı?Hayırlı olsun iyi satışlar.
  • 28-08-2013, 03:31:31
    #35
    Üyeliği durduruldu
    oyun tanıtımı , videoları ve yorumlarının olduğu bir tartışma alanı da olmalı (forum tarzı) her oyun için otomatik olarak açılmalı.

    bir de imleme ve otomatik oyun tanıtımlarını sosyal medyaya gönderme özelliği olsa on numara olur.
  • 28-08-2013, 11:57:57
    #36
    Dil dosyası şart.. Aynı anda çoklu dilde kullanılması gerekli görünmüyor ama arayüz ifadelerinin tek dosyada toplanması çok uygun olur. Türkçe haricinde başka dilde bir site açmak isteyen için çeviri konusunda kolaylık olur. Yurt dışında yazılan çok ucuz klon scriptlerde bile dil dosyası var. Bizim programcılar nedense bu konuyu göz ardı ediyorlar çoğunlukla.

    iyi çalışmalar.