Ben başka bir forumda yazmıştım konunuza ama cevap vermemişsiniz sanırım.

Burdan da sorayım, oyunu isteğe göre sunucuya çekme/çekmeme var mı?
Unity oyunları, dcr oyunları ve oyunları iframe olarak açma desteği var mı?
Canlı demo var mı?
Script php ile mi yapıldı?