Teşekkürler hocam önümüzdeki günlerde almayı düşünüyorum
Bekleriz üstadım
bir adet ön spariş verilmiştir.
Hayırı olsun, iyi günlerde kullanın.
En kısa zamanda satın alacağım harika bir şey bu
Bekleriz üstadım. Güzel düşünceleriniz için teşekkürler.
Ben başka bir forumda yazmıştım konunuza ama cevap vermemişsiniz sanırım.
Burdan da sorayım, oyunu isteğe göre sunucuya çekme/çekmeme var mı?
Unity oyunları, dcr oyunları ve oyunları iframe olarak açma desteği var mı?
Canlı demo var mı?
Script php ile mi yapıldı?
İsteğe bağlı olacak çekme ya da çekmeme. Oyunları iframe olarak açabileceksiniz. Canlı demo şu anda yok. Scriptimiz php mysql kullanılarak yazılmaktadır.
Oyun sitesi açma planım yok ama bir adet lisans alayım, kenarda dursun diye düşünmeye başladım. Gerçekten iyi bir scripte benziyor çünkü. İyi çalışmalar dilerim.
Çok teşekkür ederiz hoş yorumunuz için