Dil dosyası şart.. Aynı anda çoklu dilde kullanılması gerekli görünmüyor ama arayüz ifadelerinin tek dosyada toplanması çok uygun olur. Türkçe haricinde başka dilde bir site açmak isteyen için çeviri konusunda kolaylık olur. Yurt dışında yazılan çok ucuz klon scriptlerde bile dil dosyası var. Bizim programcılar nedense bu konuyu göz ardı ediyorlar çoğunlukla.

iyi çalışmalar.