arkadaşalar şu kadar lisans satılacak diye bir durum yok.ne kadar satılırsa o kadar satılacak
belki 10 tane satılacak belki 100 tane
diğer webmaster forumları , internet üzerinden satışımız mevcut. Aynı zamanada bayilermizinde satışları var.
Fiyat olarak indirim soran arkadaşlar olmuş. Arkadaşlar 40 TL ya script gayet uyugn bir fiyat. Ön sipariş sonrası fiyat 80 TL olacak. %50 iskontolo almak bizce makul bir indirimdir.
Klasik wordpress temaları bile o fiyata satılırken , özgün bir script ve tasarım alacaksınız
PHP Flash oyun scripti BOTLU | ÖNSİPARİŞ 40 TL | Harika Tasarım | Ücretsiz Lisans Şansı | ScriptEvi.com
186
●12.384
- 24-08-2013, 12:58:16
- 24-08-2013, 13:11:36Demo görmeden sipariş nasıl verelim hocam.Üye formunu login olduktan sonra üye kontrol paneli vs nasıl görebiliriz.Bir demo kurmak zor olmasa gerek.Seo ile ilgili panel mevcut olcak mı? Page speed durumu nedir?Tam ekran oyna özelliği var mı?
Hayırlı satışlar. - 24-08-2013, 13:14:05Üstadım bu ÖNSİPARİŞ. Ön siparişte script çıkmadan satın alıyorsunuz, avantajlı fiyattan almış oluyorsunuz. Bugüne kadar çıkarmış olduğumuz 12 scriptte de ön sipariş konusu açtık %50 indirimle sattık. Seo ile ilgili de, site seo yönetimi açısından gelişmiş bir panele sahip olacak. Pagespeed hızını da olabildiğince yüksek tutacağız.TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2013, 13:15:26Son sorumu mesajımı düzelttiğim için görmediniz sanırım.DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam ekran oyna özelliği var mı? Üye kontrol paneli ve login ekran görüntüsü atar mısınız?
Bunları gördükten sonra ön sipariş verebilirim. - 24-08-2013, 13:22:51sadece tema yapısı olarak html/css satmayı planlarsanız fiyatla pm atın.
tema çok hoş. - 24-08-2013, 13:31:17Tam ekran oynama özelliği olacak. Üye kontrol paneli ekranı daha tasarlanmadı ama, login ekranını 5 dk içinde konuya eklemiş olurum.TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef üstadım müşterilerimiz hariç hiç kimseye satmayacağız.Sanalsaray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-08-2013, 13:36:28Üyeliği durdurulduPeki subdomain özelliği olacak mu? inforesim oyun scriptinde olduğu gibi çok güzel bi özellik, ayrıca template sistemi smarty template olucak mı? rahatça template yapabilecek miyiz? botla oyun eklerken oyun içinden thumb alabilecek miyiz? resmi orjinal olarak ekleyebilecek miyiz?
- 24-08-2013, 13:47:21Subdomain özelliğini şimdilik koymadık fakat, söz vermemekle birlikte biz de düşünüyoruz. Düşündüğümüz şeyler var, biz kesin yapacaklarımızı konuya ekliyoruz. Düşündüklerimiz içinden yapmaya karar verdiğimiz şeyleri de konuya ekleyeceğiz.rcpkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Template konusuna gelince, domaine lisanslı olacak ürünlerimiz Şu anda zaten css dosyaları açık, 2 dosya açtığımız zaman istediğiniz gibi tema yapabilirsiniz. Oyun bot ile eklerken resim alabileceksiniz, ayrıca isterseniz resim de ekleyebilir, değiştirebilirsiniz. - 24-08-2013, 18:49:24Üyeliği durduruldusubdomain süper olur. oyun bot ile eklerken zaten hedef siteden resim geliyor ben kastım oyunun swf dosyasını çalıştırıcaz ya oyunun açıklamasını eklerken ordan otomatik thumb alabilecek miyiz?DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle