• 24-08-2013, 12:58:16
    #10
    arkadaşalar şu kadar lisans satılacak diye bir durum yok.ne kadar satılırsa o kadar satılacak

    belki 10 tane satılacak belki 100 tane

    diğer webmaster forumları , internet üzerinden satışımız mevcut. Aynı zamanada bayilermizinde satışları var.

    Fiyat olarak indirim soran arkadaşlar olmuş. Arkadaşlar 40 TL ya script gayet uyugn bir fiyat. Ön sipariş sonrası fiyat 80 TL olacak. %50 iskontolo almak bizce makul bir indirimdir.

    Klasik wordpress temaları bile o fiyata satılırken , özgün bir script ve tasarım alacaksınız
  • 24-08-2013, 13:11:36
    #11
    Demo görmeden sipariş nasıl verelim hocam.Üye formunu login olduktan sonra üye kontrol paneli vs nasıl görebiliriz.Bir demo kurmak zor olmasa gerek.Seo ile ilgili panel mevcut olcak mı? Page speed durumu nedir?Tam ekran oyna özelliği var mı?

    Hayırlı satışlar.
  • 24-08-2013, 13:14:05
    #12
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo görmeden sipariş nasıl verelim hocam.Üye formunu login olduktan sonra üye kontrol paneli vs nasıl görebiliriz.Bir demo kurmak zor olmasa gerek.Seo ile ilgili panel mevcut olcak mı? Page speed durumu nedir?

    Hayırlı satışlar.
    Üstadım bu ÖNSİPARİŞ. Ön siparişte script çıkmadan satın alıyorsunuz, avantajlı fiyattan almış oluyorsunuz. Bugüne kadar çıkarmış olduğumuz 12 scriptte de ön sipariş konusu açtık %50 indirimle sattık. Seo ile ilgili de, site seo yönetimi açısından gelişmiş bir panele sahip olacak. Pagespeed hızını da olabildiğince yüksek tutacağız.
  • 24-08-2013, 13:15:26
    #13
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım bu ÖNSİPARİŞ. Ön siparişte script çıkmadan satın alıyorsunuz, avantajlı fiyattan almış oluyorsunuz. Bugüne kadar çıkarmış olduğumuz 12 scriptte de ön sipariş konusu açtık %50 indirimle sattık. Seo ile ilgili de, site seo yönetimi açısından gelişmiş bir panele sahip olacak. Pagespeed hızını da olabildiğince yüksek tutacağız.
    Son sorumu mesajımı düzelttiğim için görmediniz sanırım.

    Tam ekran oyna özelliği var mı? Üye kontrol paneli ve login ekran görüntüsü atar mısınız?

    Bunları gördükten sonra ön sipariş verebilirim.
  • 24-08-2013, 13:22:51
    #14
    sadece tema yapısı olarak html/css satmayı planlarsanız fiyatla pm atın.

    tema çok hoş.
  • 24-08-2013, 13:31:17
    #15
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son sorumu mesajımı düzelttiğim için görmediniz sanırım.

    Tam ekran oyna özelliği var mı? Üye kontrol paneli ve login ekran görüntüsü atar mısınız?

    Bunları gördükten sonra ön sipariş verebilirim.
    Tam ekran oynama özelliği olacak. Üye kontrol paneli ekranı daha tasarlanmadı ama, login ekranını 5 dk içinde konuya eklemiş olurum.

    Sanalsaray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece tema yapısı olarak html/css satmayı planlarsanız fiyatla pm atın.

    tema çok hoş.
    Malesef üstadım müşterilerimiz hariç hiç kimseye satmayacağız.
  • 24-08-2013, 13:36:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Peki subdomain özelliği olacak mu? inforesim oyun scriptinde olduğu gibi çok güzel bi özellik, ayrıca template sistemi smarty template olucak mı? rahatça template yapabilecek miyiz? botla oyun eklerken oyun içinden thumb alabilecek miyiz? resmi orjinal olarak ekleyebilecek miyiz?
  • 24-08-2013, 13:47:21
    #17
    rcpkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki subdomain özelliği olacak mu? inforesim oyun scriptinde olduğu gibi çok güzel bi özellik, ayrıca template sistemi smarty template olucak mı? rahatça template yapabilecek miyiz? botla oyun eklerken oyun içinden thumb alabilecek miyiz? resmi orjinal olarak ekleyebilecek miyiz?
    Subdomain özelliğini şimdilik koymadık fakat, söz vermemekle birlikte biz de düşünüyoruz. Düşündüğümüz şeyler var, biz kesin yapacaklarımızı konuya ekliyoruz. Düşündüklerimiz içinden yapmaya karar verdiğimiz şeyleri de konuya ekleyeceğiz.

    Template konusuna gelince, domaine lisanslı olacak ürünlerimiz Şu anda zaten css dosyaları açık, 2 dosya açtığımız zaman istediğiniz gibi tema yapabilirsiniz. Oyun bot ile eklerken resim alabileceksiniz, ayrıca isterseniz resim de ekleyebilir, değiştirebilirsiniz.
  • 24-08-2013, 18:49:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subdomain özelliğini şimdilik koymadık fakat, söz vermemekle birlikte biz de düşünüyoruz. Düşündüğümüz şeyler var, biz kesin yapacaklarımızı konuya ekliyoruz. Düşündüklerimiz içinden yapmaya karar verdiğimiz şeyleri de konuya ekleyeceğiz.

    Template konusuna gelince, domaine lisanslı olacak ürünlerimiz Şu anda zaten css dosyaları açık, 2 dosya açtığımız zaman istediğiniz gibi tema yapabilirsiniz. Oyun bot ile eklerken resim alabileceksiniz, ayrıca isterseniz resim de ekleyebilir, değiştirebilirsiniz.
    subdomain süper olur. oyun bot ile eklerken zaten hedef siteden resim geliyor ben kastım oyunun swf dosyasını çalıştırıcaz ya oyunun açıklamasını eklerken ordan otomatik thumb alabilecek miyiz?