• 04-09-2013, 16:10:06
    #73
    otoalsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet script alındı. Dün yazmıştım hatırlarsanız beni de çekilişe dahil edebilirmisiniz acaba.
    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz ( 2 adet )
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf
    12: olli
    13: fuzinnes
    14: wwwbannertakascom
    15: otoalsak

    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
  • 04-09-2013, 16:27:45
    #74
    Hocam unity 3d oyun desteği olacak mı?
  • 04-09-2013, 16:31:36
    #75
    benide yaz hocam.
  • 05-09-2013, 00:04:12
    #76
    ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide yaz hocam.
    Siparişiniz alındı hocam, ödeme yaptığınızda sizi de listeye ekleyeceğim.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.

    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz ( 2 adet )
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf
    12: olli
    13: fuzinnes
    14: wwwbannertakascom
    15: otoalsak

    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
  • 05-09-2013, 01:18:58
    #77
    ayağımı sürterek mi geldim nedir konuyu ben görüp satın almasam kimsenin alacağı yokmuş hocam herkes beni bekliyormuş bende de ne ayak varmış ya maşallah Allah C.C. hayırlı kazançlar nasip eder inş.
  • 05-09-2013, 03:20:15
    #78
    benide yazarmısnız 2 lisans için.

    2 lisans ödemesini geçtim. Ali çekilişe eklemeyi unutma.

    gerci şans bana gülmesede aliden bir adet eşantiyon alırım herhalde...
  • 05-09-2013, 11:49:08
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öneri: Script'te bakım modu özelliği olsa güzel olur.
  • 05-09-2013, 11:55:30
    #80
    emeginize saglik hafta sonu odemesini cikip alicam bir tane scripti gorunce ndn olmasin diyesi geliyor insanin
  • 05-09-2013, 12:05:00
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, pp ile ödeme imkanı yok mu?