1 adet script alındı. Dün yazmıştım hatırlarsanız beni de çekilişe dahil edebilirmisiniz acaba.
Listeye eklendi, hayırlı olsun.
R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ. ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER
1:
bambo
2:
noway
3:
ibodnmz ( 2 adet )
4:
LeoS 5: kingofseo
6:
Azok
7:
NeoCooL
8:
BesiktasliCocuk
9:
systurk
10:
SteersMan
11:
SilverWolf
12:
olli
13:
fuzinnes
14:
wwwbannertakascom
15:
otoalsak
Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.