R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.
ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER
1: bambo
2: noway
3: ibodnmz ( 2 adet )
4: LeoS
5: kingofseo
6: Azok
7: NeoCooL
8: BesiktasliCocuk
9: systurk
10: SteersMan
11: SilverWolf
12: olli
13: fuzinnes
14: wwwbannertakascom
15: otoalsak
16: AdresPosta ( 2 adet )
17: tasarimhizmet
Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
AdresPosta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kusura bakmayın, çekilişte 3 kişiye ek lisans vereceğiz
BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ForumiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

KralCafe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
daha erken çıkma ihtimali yok mu 