• 05-09-2013, 12:26:12
    #82
    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz ( 2 adet )
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf
    12: olli
    13: fuzinnes
    14: wwwbannertakascom
    15: otoalsak
    16: AdresPosta ( 2 adet )
    17: tasarimhizmet

    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.


    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide yazarmısnız 2 lisans için.

    2 lisans ödemesini geçtim. Ali çekilişe eklemeyi unutma.

    gerci şans bana gülmesede aliden bir adet eşantiyon alırım herhalde...
    Üstadım eşantiyon veremiyoruz Kusura bakmayın, çekilişte 3 kişiye ek lisans vereceğiz

    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneri: Script'te bakım modu özelliği olsa güzel olur.
    Bakım modu yapılabilir hocam.
    ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emeginize saglik hafta sonu odemesini cikip alicam bir tane scripti gorunce ndn olmasin diyesi geliyor insanin
    Bekleriz üstadım
    KralCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, pp ile ödeme imkanı yok mu?
    PP ile ödeme kabul etmiyoruz hocam.
  • 05-09-2013, 22:33:33
    #83
    Sitenizden sipariş geçtim hocam. Çok güzel script elinize sağlık. Daha domainim bile yok ama kaçırılmaz
  • 05-09-2013, 22:36:06
    #84
    Gerçekten kaliteli.

    Özellikle tasarım kimin elinden geçtiyse zevkine hayran kaldım, renkler çok sıcak

    Yakın zamanda geri dönüş yapacağım, çizik atayım.

    Umarım ön siparişi kaçırmayız.
  • 06-09-2013, 15:40:01
    #85
    Ödeme yapıldı.Script bekleniyor.
  • 07-09-2013, 13:50:12
    #86
    ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapıldı.Script bekleniyor.
    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz ( 2 adet )
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf
    12: olli
    13: fuzinnes
    14: wwwbannertakascom
    15: otoalsak
    16: AdresPosta ( 2 adet )
    17: tasarimhizmet
    18: ByAsLaN
    19: tekrenkturkuaz
    20: alico83
    21: Euros4Click
    22: luxerox
  • 09-09-2013, 11:48:25
    #87
    Ön sipariş ve verilen siparişlerin ödemesi için yarın son gün.
  • 09-09-2013, 17:11:29
    #88
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ayın 15'inde almayı planlıyordum o zaman ön siparişten faydalanamayacak mıyım ?
  • 09-09-2013, 17:30:49
    #89
    aharaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayın 15'inde almayı planlıyordum o zaman ön siparişten faydalanamayacak mıyım ?
    Malesef hocam 10 Eylül'de bitecek ön sipariş.
  • 09-09-2013, 18:06:22
    #90
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Scriptin çıkmasını bekleye bekleye bi' hal oldu daha erken çıkma ihtimali yok mu

    U30GT mini cihazımdan gönderildi