Listeye eklendi, hayırlı olsun.
R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ. ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER
1:
bambo
2:
noway
3:
ibodnmz ( 2 adet )
4:
LeoS 5: kingofseo
6:
Azok
7:
NeoCooL
8:
BesiktasliCocuk
9:
systurk
10:
SteersMan
11:
SilverWolf
12:
olli
13:
fuzinnes
14:
wwwbannertakascom
15:
otoalsak
16:
AdresPosta ( 2 adet )
17:
tasarimhizmet
Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
benide yazarmısnız 2 lisans için.
2 lisans ödemesini geçtim. Ali çekilişe eklemeyi unutma.
gerci şans bana gülmesede aliden bir adet eşantiyon alırım herhalde...
Üstadım eşantiyon veremiyoruz

Kusura bakmayın, çekilişte 3 kişiye ek lisans vereceğiz
Öneri: Script'te bakım modu özelliği olsa güzel olur.
Bakım modu yapılabilir hocam.
emeginize saglik hafta sonu odemesini cikip alicam bir tane scripti gorunce ndn olmasin diyesi geliyor insanin
Bekleriz üstadım
Merhaba, pp ile ödeme imkanı yok mu?
PP ile ödeme kabul etmiyoruz hocam.