Listeye eklendi, hayırlı olsun.

R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

1: bambo
2: noway
3: ibodnmz ( 2 adet )
4: LeoS
5: kingofseo
6: Azok
7: NeoCooL
8: BesiktasliCocuk
9: systurk
10: SteersMan
11: SilverWolf
12: olli
13: fuzinnes
14: wwwbannertakascom
15: otoalsak
16: AdresPosta ( 2 adet )
17: tasarimhizmet

Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.


AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benide yazarmısnız 2 lisans için.

2 lisans ödemesini geçtim. Ali çekilişe eklemeyi unutma.

gerci şans bana gülmesede aliden bir adet eşantiyon alırım herhalde...
Üstadım eşantiyon veremiyoruz Kusura bakmayın, çekilişte 3 kişiye ek lisans vereceğiz

BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneri: Script'te bakım modu özelliği olsa güzel olur.
Bakım modu yapılabilir hocam.
ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emeginize saglik hafta sonu odemesini cikip alicam bir tane scripti gorunce ndn olmasin diyesi geliyor insanin
Bekleriz üstadım
KralCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, pp ile ödeme imkanı yok mu?
PP ile ödeme kabul etmiyoruz hocam.