• 03-09-2013, 13:10:42
    #64
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir script olmuş. Emeğinize sağlık. Mutlaka kullanıcam.
    Sipariş verilmiştir.
  • 03-09-2013, 13:26:45
    #65
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş verilmiştir.
    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz ( 2 adet )
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf
    12: olli
    13: fuzinnes
    14: wwwbannertakascom


    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
  • 03-09-2013, 14:44:59
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan


    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
    Hocam eğer bu çekilişi kazanırsam yeni lisans yerine bu lisansa ödediğimiz ücreti iade etseniz aynı değil mi?
  • 03-09-2013, 14:48:57
    #67
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer bu çekilişi kazanırsam yeni lisans yerine bu lisansa ödediğimiz ücreti iade etseniz aynı değil mi?
    Ücret iadesi yok hocam Ücretsiz lisans hakkı vereceğiz.
  • 03-09-2013, 16:57:44
    #68
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf


    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
    Bir adet sipariş verildi ödemesi geçildi.
  • 03-09-2013, 21:13:09
    #69
    Sadece botu satarsan pm pls hocam.
  • 04-09-2013, 00:08:34
    #70
    1 adet sipariş verildi.
  • 04-09-2013, 01:28:49
    #71
    wwwbannertakascom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet sipariş verildi.
    Hocam sizin gibi konuyu sonradan gören arkadaşlardan çok fazla pm geldi Biraz daha uzatıyoruz son siparişi.

    Listeye eklendi, hayırlı olsun.

    R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
    ! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


    ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

    1: bambo
    2: noway
    3: ibodnmz ( 2 adet )
    4: LeoS
    5: kingofseo
    6: Azok
    7: NeoCooL
    8: BesiktasliCocuk
    9: systurk
    10: SteersMan
    11: SilverWolf
    12: olli
    13: fuzinnes
    14: wwwbannertakascom
    15: otoalsak

    Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.
  • 04-09-2013, 13:02:21
    #72
    1 adet script alındı. Dün yazmıştım hatırlarsanız beni de çekilişe dahil edebilirmisiniz acaba.