wwwbannertakascom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet sipariş verildi.
Hocam sizin gibi konuyu sonradan gören arkadaşlardan çok fazla pm geldi Biraz daha uzatıyoruz son siparişi.

Listeye eklendi, hayırlı olsun.

R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.
! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.


ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

1: bambo
2: noway
3: ibodnmz ( 2 adet )
4: LeoS
5: kingofseo
6: Azok
7: NeoCooL
8: BesiktasliCocuk
9: systurk
10: SteersMan
11: SilverWolf
12: olli
13: fuzinnes
14: wwwbannertakascom
15: otoalsak

Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.