Hocam sizin gibi konuyu sonradan gören arkadaşlardan çok fazla pm geldi

Biraz daha uzatıyoruz son siparişi.
Listeye eklendi, hayırlı olsun.
R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ. ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER
1:
bambo
2:
noway
3:
ibodnmz ( 2 adet )
4:
LeoS 5: kingofseo
6:
Azok
7:
NeoCooL
8:
BesiktasliCocuk
9:
systurk
10:
SteersMan
11:
SilverWolf
12:
olli
13:
fuzinnes
14:
wwwbannertakascom
15:
otoalsak
Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.