Ön siparis vermek istiyorum,hesap bilgilerini pm alabilirmiyim.
R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ. ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER
1:
bambo
2:
noway
3:
ibodnmz
4:
LeoS 5: kingofseo
6:
Azok
7:
NeoCooL
8:
BesiktasliCocuk
9:
systurk
10:
SteersMan
Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.