kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön siparis vermek istiyorum,hesap bilgilerini pm alabilirmiyim.
R10.NET ÖN SİPARİŞ AVANTAJI.! ÖN SİPARİŞ VEREN MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDAN YAPILACAK ÇEKİLİŞLE 3 KULLANICIMIZDAN 2. LİSANS ÜCRETİ ALINMAYACAKTIR. VERDİĞİNİZ HER BİR ÖN SİPARİŞ İÇİN BİR ADET ÇEKİLİŞ HAKKI KAZANACAKSINIZ.

ÖN SİPARİŞ VERİP ÇEKİLİŞE KATILACAK KİŞİLER

1: bambo
2: noway
3: ibodnmz
4: LeoS
5: kingofseo
6: Azok
7: NeoCooL
8: BesiktasliCocuk
9: systurk
10: SteersMan


Sipariş verip parasını yatıran fakat listeye eklemediğimiz arkadaşlarımız lütfen bilgilendirme yapsınlar.