Arkadaşlar 2 kişiyi de, numara bildirmedikleri için ben listeye ekledim. Bugün içinde çekilişi yapacağım, yapmadan önce moderatöre mesaj atacağım onun yapması için, cevap gelmezse kendim yapıp burada paylaşacağım.
1:Byaslan
2: bambo
3: alico83
4:AdresPosta
5: balalayka
6: LeoS
7: Euros4Click
8:luxerox
9:noway
10: Tasarimhizmet
11: ibodnmz
12: tekrenkturkuaz
13: NeoCooL
14:wwwbannertakascom
15: BesiktasliCocuk
16:Azok
17:kingofseo
18: AdresPosta
19:SilverWolf
20: SteersMan
21:f1x
22: olli
23:aharaca
24:systurk
25:ibodnmz
26:fuzinnes
27: otoalsak
PHP Flash oyun scripti BOTLU | ÖNSİPARİŞ 40 TL | Harika Tasarım | Ücretsiz Lisans Şansı | ScriptEvi.com
186
●12.384
- 17-09-2013, 05:23:25
- 17-09-2013, 16:12:53Var hocam hepsini siz kazandınızEuros4Click adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım akşama kadar moderatörden bir haber çıkmazsa, kendim yapacağım çekilişi.
- 17-09-2013, 17:19:45Bize güvenip, ön sipariş ile scriptimizi satın alan müşterilerimiz arasından 3 kişiye +1 lisans hakkı daha verdik onun çekilişiKralCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2013, 17:32:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-09-2013, 18:42:48Hocam bugün de 80 TL, önsipariş veren arkadaşlarımıza indirim yapmıştık, ön sipariş bitti.
Bu arada moderatör arkadaşımızdan mesaj geldi, çekilişi kendilerinin yapması yasakmış. Çekilişi ben yapacağım. Tam 18:30'da çekiliş yapılacaktır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:42:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:09 --
Arkadaşlar öncelikle, bize güvenip önsipariş verdiğiniz için teşekkür ederiz. Botun ufak tefek düzenlemeleri dışında birşey kalmadı.
Kazanan arkadaşları tebrik ederim.
Asıl Talihliler: 16:Azok, 25:ibodnmz, 17:kingofseo
Üstadım akşama kadar moderatörden bir haber çıkmazsa, kendim yapacağım çekilişi.