Hocam bugün de 80 TL, önsipariş veren arkadaşlarımıza indirim yapmıştık, ön sipariş bitti.
Bu arada moderatör arkadaşımızdan mesaj geldi, çekilişi kendilerinin yapması yasakmış. Çekilişi ben yapacağım. Tam 18:30'da çekiliş yapılacaktır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:42:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:09 --
Arkadaşlar öncelikle, bize güvenip önsipariş verdiğiniz için teşekkür ederiz. Botun ufak tefek düzenlemeleri dışında birşey kalmadı.
Kazanan arkadaşları tebrik ederim.
Asıl Talihliler: 16:Azok, 25:ibodnmz, 17:kingofseo