• 03-05-2006, 00:13:50
    #1
    17. evrende extreme nickiyle oynuyorum. 60. sıralardayım. başka oynayan var mı ?
  • 03-05-2006, 00:25:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İlk çıktığında 1. evrende oynamıştım. Geliştikce insanın çok fazla vaktini alıyor, farkına varmadan boşa geçen zamanlar.
    O zamanlar Bilkentli Bil. Müh. lerinin BUCES die bir grubu vardı ii gidiyordu şimdilerde varmı bilmiorum.
  • 03-05-2006, 02:05:03
    #3
    bilemiyorum 1. evreni. ben 6-7 aydır oynuyorum 17. evrende ve iyi yükseldim. hala bir ayım çıkmadı

    dediğin gibi boşa geçen zaman... yine de hoşuma gidiyor. sigara içmiyorum fakat sigara içmek gibi birşey. sana zarar veriyor fakat bırakamıyorsun
  • 03-05-2006, 02:13:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ay ım falan çıkmıştı benim onun için büyük savaşlar gerek, büyük savaşlarda etrafa çok fazla madde dağılıodu sanırım onlardan oluşuodu ay. Büyük savaşlar için büyük silahlar falan isimleri pek aklımda değil.
    1. Evrende 20 kişilik bir ittifakımız ile ilk 50deydik, sanırım 1-2 ay gibi çok uzun ve hayatımda olmaması gereken bir zaman dilimi, şimdi acıyorum o boşa giden zamanlara.
  • 03-05-2006, 02:22:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ogame'e hiç alışamadım ama savasim.org vardı eskiden. orda inanılmaz zaman harcamaya başlamıştım, çok eğlenceliydi. baktım olmuyor, kendimi ilk 10'a sokunca herkese saldırıp herşeyi dağıttım ve zorla bıraktım.
  • 03-05-2006, 03:30:43
    #6
    Bizim evrendeki en iyi ittifaktayım. 20 kişilik. Yaş ortalaması 30 un üstünde sanırım

    Ben de bırakmak istiyorum hatta 10 gün kadar oynamadım özgürlüğün tadını çıkarttım fakat bu kadar yükselmişken de yazık olur diyorum
  • 03-05-2006, 10:12:22
    #7
    Bnde ilk 2.evrende başlamıştım sora 21 le ikisni bir götürüodum en sonda 23 e geçtim baya iyidim ama çok zaman alıodu gece savaşı bekle sabah kalk onu yap v.s baya uraştırıyordu bıraktım rahatladım
  • 03-05-2006, 11:10:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    shape adlı üyeden alıntı:
    Bnde ilk 2.evrende başlamıştım sora 21 le ikisni bir götürüodum en sonda 23 e geçtim baya iyidim ama çok zaman alıodu gece savaşı bekle sabah kalk onu yap v.s baya uraştırıyordu bıraktım rahatladım
    bende 1. evrende gayet iyi bir konumdaydım. bizim ittifaka uyuz olan birileri seri saldırdı. bende uğraşıp tekrar toplamaya çalışmıyim diye hesabı kapattım. şimdi yeni favorim bitefight bu biraz daha zevkli geliyor bana... bu oyunda ogame i oluşturan ekibin.
  • 03-05-2006, 12:15:27
    #9
    4-5 Ay önce bende bağımlıydım. Hangi evrende olduğum aklıma gelmiyo. Ay çıkmasını hep bekledim. Bir türlü çıkmadı. Ay'ın çıkması için hep ufak uçaklardan bastım gelip bana saldırsınlar ve ay oluşsun diye. Bir türlü oynarken oluşmadı.Oyun ıbıraktıktan sonra girip baktım ne var ne yok yok diye Ay oluşmuştu ama iş işten çoktan geçmişti :P