İlk çıktığında 1. evrende oynamıştım. Geliştikce insanın çok fazla vaktini alıyor, farkına varmadan boşa geçen zamanlar.
O zamanlar Bilkentli Bil. Müh. lerinin BUCES die bir grubu vardı ii gidiyordu şimdilerde varmı bilmiorum.