Konu
Ogame Oynayan ?
03-05-2006, 00:25:19
#2
dursunbaba
Üyeliği durduruldu
İlk çıktığında 1. evrende oynamıştım. Geliştikce insanın çok fazla vaktini alıyor, farkına varmadan boşa geçen zamanlar.
O zamanlar Bilkentli Bil. Müh. lerinin BUCES die bir grubu vardı ii gidiyordu şimdilerde varmı bilmiorum.