ogame'e hiç alışamadım ama savasim.org vardı eskiden. orda inanılmaz zaman harcamaya başlamıştım, çok eğlenceliydi. baktım olmuyor, kendimi ilk 10'a sokunca herkese saldırıp herşeyi dağıttım ve zorla bıraktım.