Konu
Ogame Oynayan ?
03-05-2006, 02:22:18
#5
Zion
Üyeliği durduruldu
ogame'e hiç alışamadım ama savasim.org vardı eskiden. orda inanılmaz zaman harcamaya başlamıştım, çok eğlenceliydi. baktım olmuyor, kendimi ilk 10'a sokunca herkese saldırıp herşeyi dağıttım ve zorla bıraktım.