4-5 Ay önce bende bağımlıydım. Hangi evrende olduğum aklıma gelmiyo. Ay çıkmasını hep bekledim. Bir türlü çıkmadı. Ay'ın çıkması için hep ufak uçaklardan bastım gelip bana saldırsınlar ve ay oluşsun diye. Bir türlü oynarken oluşmadı.Oyun ıbıraktıktan sonra girip baktım ne var ne yok yok diye Ay oluşmuştu ama iş işten çoktan geçmişti :P