• 20-11-2006, 15:47:50
    #28
    2. evren daha yeniyim bir ay kadar oldu galiba baslayali.
  • 28-11-2006, 18:33:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bir ara 1. evrende ilk 1000i zorluyodum sonra birine satmıştım ne yaptı bilmiyorum şimdi tekrar 22 den başladım ve kasacam ilk 100e ulaşırsam yine satarım
  • 21-12-2006, 13:05:22
    #30
    Ben 15. evrende randycate nickiyle oynuyom 15. evrende olanlar varsa her türlü alışveriş yapabiliriz ittifak yok ama :P
  • 16-02-2007, 18:15:38
    #31
    6-7 ay ogame.org da 19 uncu evrende oynadım commander da vardı söylemesi ayıp

    600 lerdeydim fakat saldırılar sonucu bırakmak zorunda kaldım

    aslında bıraktım da çok iyi oldu.

    yoksa gecenin bi saati saldırı var mı ? malzeme gelmişmi ? savaşı kazanmışmıyım diye ogame e bakıyordum.

    şimdi ogame ye ayırdığım zamana acıyorum :S

    şu an için kesinlikle gereksiz bir oyun diyebilirim.
  • 17-02-2007, 03:05:07
    #32
    şu an 17. evrende filoda 6. , puan sıralamasında 43. sırada , tekniktede 50. sıradayım.

    maden kademelerine pek kasmıyorum bayadır.

    oyundan sıkıldım. satmak yasak olmasa satıcam
  • 18-02-2007, 21:31:28
    #33
    Geçen sene çok oynadım ama dediğiniz gibi çok gereksiz. Ama bazen çok sarıyordu ya

    Bu arada geçen benzer scriptin mareze düşütüğünü gördüm
  • 18-02-2007, 22:43:13
    #34
    Üyeliği durduruldu
    ogame hesabı arıyorum mümkünse ilk 200 e girsin
    sıkılanlar,bırakanlar,uğraşmak istemeyenler bana pm atsın evrn hiç önemli değil maksat zaman geçirecek bişi arıyorum
  • 01-03-2007, 03:05:26
    #35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ogame de 488. sıradaydım nedensiz bi şekilde kapattılar
  • 13-05-2007, 13:29:33
    #36
    merhabalar arkadaşlar topic eski biraz ama
    halen Ogame oynayan arkadaşlar varmı aramızda.
    ben 38.evrendeyim.

    ***
    38 evrende de r10 nickli bir oyuncu var.aramızda r10 nickini kullanan kim