Konu
Ogame Oynayan ?
18-02-2007, 21:31:28
#33
zampir
Geçen sene çok oynadım ama dediğiniz gibi çok gereksiz. Ama bazen çok sarıyordu ya
Bu arada geçen benzer scriptin mareze düşütüğünü gördüm