6-7 ay ogame.org da 19 uncu evrende oynadım commander da vardı söylemesi ayıp
600 lerdeydim fakat saldırılar sonucu bırakmak zorunda kaldım
aslında bıraktım da çok iyi oldu.
yoksa gecenin bi saati saldırı var mı ? malzeme gelmişmi ? savaşı kazanmışmıyım diye ogame e bakıyordum.
şimdi ogame ye ayırdığım zamana acıyorum :S
şu an için kesinlikle gereksiz bir oyun diyebilirim.