merhabalar arkadaşlar topic eski biraz ama
halen Ogame oynayan arkadaşlar varmı aramızda.
ben 38.evrendeyim.

***
38 evrende de r10 nickli bir oyuncu var.aramızda r10 nickini kullanan kim