Konu
Ogame Oynayan ?
13-05-2007, 13:29:33
#36
Abraxas
merhabalar arkadaşlar topic eski biraz ama
halen Ogame oynayan arkadaşlar varmı aramızda.
ben 38.evrendeyim.
***
38 evrende de r10 nickli bir oyuncu var.aramızda r10 nickini kullanan kim