Konu
Ogame Oynayan ?
17-02-2007, 03:05:07
#32
eXtreme
şu an
17. evrende
filoda
6.
, puan sıralamasında
43.
sırada , tekniktede
50.
sıradayım.
maden kademelerine pek kasmıyorum bayadır.
oyundan sıkıldım. satmak yasak olmasa satıcam